♥ eQa | RosLan ♥: annoying

Wednesday, May 11, 2011

annoying

seriously.. ko buat aku meluat. double triple meluat. & lebih dari itu.
just plzz.. stop all the acting.
yang konon ko baek.
yang konon ko prihatin.
ouhh..
luper..
ko mmg BAEK..
ooopss.. ter'SARCASTIC' di sini.

ko terasa..? ko punyer pasal.
bukan salah aku.
as the peribahasa berbunyik.
sape makan cili, dier terasa pedas.
kannn..?

& kepada KAU yang lagi satu..
perghh.. giler dahsyat lakonan kau.
depan aku. pijak semut pon, semut leh elok tergelak2.
blakang aku, gajah ko gigit.
what kind of people are u.
eh.. jap.. patut ke aku panggil ko PEOPLE..?
macam tak je kan.
talam bermuka-muka.

so, terima kasih untuk segalanya.
skarang aku taw.
sape kau yang sebenar nye.

sangat mengagumi hasil kerjaya kau sebagai pelakon.
kalo ade anugerahpelakon terhebat.
akan aku sampaikan kat kau.
malangnyer. takde. 
TERIMA KASIH WAHAI KAU DAN KAU.

No comments:

Post a Comment