♥ eQa | RosLan ♥: me, myself & the rest

Tuesday, January 10, 2012

me, myself & the rest

i am acting like nothing has happened. in fact, it has happened.
i am acting like i am ok with those attitude by some people. but who cares?
things changed.
& people are slowly walking away.
& memories are slowly fading away.
& i am the only person who give a damn fucking care towards all the memories. but they are letting it go easily.

yes. i am the fool. who thoughts that everything was just fine. apparently, it was not the way i thought.

siapa aku untuk terus berpegang dgn sgala kenangan silam, yang bg aku kenangan yang tak mampu aku lupakan, yang buatkan satu hubungan itu kukuh dgn adanya kenangan2 manis bersama. yang bilamana satu masa nnti, tika butir bicara mengenai satu kenangan manis masa silam mampu membuka butir2 bicara lain mengenai kenangan manis lain. yang mana kenangan itu bukti satu perhubungan utuh yang pernah aku dan kalian lalui, lantas kita kongsikan kenangan itu bersama. kita sulamkan kenangan itu dalam ingatan agar ia terpamer indah.

& i am the only who has that kind of thought. pity me huh?

siapa saja yang akan terus menerus menghulurkan tali silaturrahim pada aku yang satu ketika dulu buat khilaf. dan hanya aku yang terus menerus menanti untuk kalian mencari aku kembali. haruskah impian itu aku titipkan? haruskah aku menunggu walau ku tahu itu sukar untuk terjadi. siapa aku untuk meminta itu ini? siapa aku untuk kalian pedulikan? 

hurmmm. & i'll put a fullstop here. my heart is getting weaker. night.





p/s : who cares? none of you. rite? thanx for the good memories. thanx for everything.

No comments:

Post a Comment