♥ eQa | RosLan ♥: kisah si guru ganti 1

Wednesday, March 9, 2011

kisah si guru ganti 1

so, just to let u know. i'll be telling u da story of me, the Guru Ganti. ekeke. not daily la. only when it comes to sumthings yang i feel like wanna tell u je. huu~ & before this pon, there were few yang i've been telling u. so, its the Chronicles oF the Cikgu Ganti. haha.. *gedik je an* hahaha

ok.. its been days la kot.. everytime i went to the standard 1. xpecially this ONE class.. ni masa first time masuk kelas uh. masuk2 je..

d'cip : berdiri semua (the others pon berdiri)... selamat sejahtera PUAN nor..!
me : & i was likee......  ~.~" err.. *apekahh*
pupils : selamat sejahtera PUAN nor..! 
me : err.. saya tak kawen lagi. tayah panggil puan. panggil CIKGU NOR.

& i kept telling them the same thing..! but stil, they did it. huhu..

while i was eating, one teacher came..
teacher : eh.. awak da kawen ke..? belum kan..?
me : belum lagi.. 
teacher : tapi saye dengar bdak2 darjah 1 paggil awak puan..
me : *laughing*.. haha.. tu la pasal. da cakap da sayer tak kawen lagi. tp dorang buat jugak.

see.. how hard it is..
masa 2nd time masuk kelas uh.. i was telling the same thing la kan.. then a girl came to me.
girl : teacher tak kawen lagi..?

me : belum la.. kenape..?
girl : tapi teacher pakai cincin
me : *err* tak semestinyer orang da kawen je pakai cincin.
huhuhuhuhu.. budak2 pon da boleh pikir macam tuh kan. dulu, me myselfsendiri tataw kalo pakai cincin uh da kawen. kids nowadays are more advance than i thought. huhu

No comments:

Post a Comment