♥ eQa | RosLan ♥: terubat juaa

Sunday, April 3, 2011

terubat juaa

terubat jua rindu di hati. tatkala rindu yang menggunung, tak tertahan lagi, akhirnya bertemu.. mata bertentang mata. senyum terukir di bibir. gelak tawa menghiasi. wakakaka.. tableh blah ayat. HAHAHA *muntah hijau*

nearly 14 hours.. & i love those moments. those moments that we spent together. i love it.  saya suka biler kiter bergembira. sayer suka sangat dengan gelak tawa awak. sayer bahagia awak. bahagia sangat.

saya suka masa kiter jalan jalan & berborak borak.
saya suka masa kiter tgh jalan nk g mcD dP.. yang masa awak nak jumpa kawan awak tuh. saya suka time tuh.
saya suka masa kiter jalan kat atas dP. masa awak nak g kat Subaidah. saya suka..
saya suka masa kiter dok kat padang dP uh. masa sayer tgh tunggu kawan2 sayer dari Terengganu sampai. saya suka.
saya suka masa kiter maen basket kat mP uh. masa sayer pegg budak kicik yang comel uh. saya suka.
saya suka masa kiter kat archery mP uh. masa sayer majuk sbb awak tanak tgk citer yg sayer nak tgk. suka suka.
awakkk.. senang citer. sayer suka setiap saat dan ketika semasa hadirnyer awak di sisi sayer.
daripada awal kiter jumpa kat Kempori.. sampai la ke saat ini..

awak awakk.. gelak tawa awak buat hati sayer gembira yang amat. senyuman awak buat sayer nak tgk awak je. pandangan mata awak buat sayer cair untuk kali yang ke berapa kali ntah. huhu..

sayer sayang dier. bukan niat sayer nk menunjuk kat orang sayer sayang dier. tidak. bukan itu niat sayer. niat sayer. andai ada yang membaca nota ini. doakan la kebahagiaan kami berpanjangan. doakan la kami dijodohkan bersama. doakan la yang terbaik buat kami. :). insyaAllah. doa yang same kami doakan kalian. aminnn..

to HIM.. i love you. u complete me. me complete u. sory for the imperfection. i love you Muhammad Afiq.

2 comments:

  1. kwn skola:lor..jang..mslah sblm nie sumo dtg dri cinto la yo..ekau kawen jer la jang..hehehehe

    ReplyDelete
  2. haha.. tidak la. tidak semua dari cinta. ade yang dari sekeliling.
    biasa la kannn.. name pon idop. macam2 la yang datang

    ReplyDelete