♥ eQa | RosLan ♥: tade tajuk..!

Thursday, June 30, 2011

tade tajuk..!

tade tajuk..! tak taw nak letak tajuk ape. silakan lah meletakkan tajuk sendiri. sekian.

yurp.. im a loser. sbb tak berani nak cakap depan2. sbb tak berani nak sound depan2. sbb tak berani nak menyuarakan pendapat. sbb pape je la..

seriously, klo rasa tak puas hati pon, mmg takkan cakap la. tggu sampai da meletus gunung berapi kat dalam dada ni baru boleh cakap terus. tp selagi tak meletus, selagi tu lah dok terperuk dalam dada ni. makanya, sendiri yang sakit. sendiri yang giler. huhu..

so... kalo nak cakap pon. rasanyer through this blog la kan..? tu je la caranyer. da name pon sayer ni pengecut. YER..! SAYER MENGAKU SAYER PENGECUT.. hurmm.. sebenarnyerla kan. rindu kat kawan2. tapi.. entah lah. tataw kenapa. macam makin jauhhhhhh. takpe lah. takkan la kiter nak terhegeh2 kat orang yg tak suka berkawan ngan kiter. saper la sayer ni. i am da loser kan. sape je nak kawan.

hurmm.. to my dear friends. just so u know that i love all of you. kiter kawan. tak kesah ape situasi pon. susah senang, aku akan ade untuk korang. cari je la aku. tp terpulang kat korang k. kalo rasa2 aku tak mampu tolong. mungkin kawan2 yang lain boleh tolong. aku rindu korang. tu je aku nak cakap.

sekian sajer coretan hari ini.
bye.

No comments:

Post a Comment